Älskade farmor.

Att de redan har gått 5 år sedan du gick bort, förtidigt.
Du älskade julen och att få ha den hemma hos dig i Degernäs. Ha mycket gäster, att alla ska öppna en julklapp i taget så att alla kunde se vad de fått och från vilka.
Gud vad vi inte gillade de, vi ville bara slita upp våra paket. Men just nu saknar jag de. Vill inget hellre än att fira jul ute hos dig, och att få öppna en klapp i taget.
 
Du är så saknad och älskad.
Kan inte lyssna på din favorit låt utan att jag gråter. Älskade farmor .
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma
2012-12-10 @ 19:11:11 URL: http://pellegnillot.blogg.se

Hej gumman,hoppas det går bra med jobbet OCH lägenheten.
Säger detsamma som dig,fattar inte att det gått 5 år utan Gun....
Jag gråter av att läsa detta och gråter ÄN av att tänka på henne och de år jag missade före.

Kramar

Postat av: Jessika - Jordgubbsdrömmar! ♥
2012-12-13 @ 11:32:47 URL: http://strawberrydreams.webblogg.se

OCH DU HAR SÅÅÅ RÄTT :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!