Älskar lördagar.

Kärlek ♥
Familjen min.
Penny somnade i soffan igår, efter lite buffning. Fick sen lite välling sedan skicka vi henne i säng. Hon fick sån fruktansvärd hosta i natt, fick ta upp henne och klappa henne i ryggen så hon fick upp hostan. Men var bara att lägga ner henne igen, då hon fortfarande som sov. Sedan vaknade hon inte förens kl 06:30 för mat. LYCKA ♥. Somnade om till 07:30, jag vaknad av en ledsen bebis som hade hamnat åt fel ända i sängen och tyckte de inte alls var roligt. Tog upp henne och hostan kom igen, hon hostade tills hon spydde. Vilket var skönt då hon fick upp allt slem som vi länge har vetat nu. Så fort hon hade spytt upp de så var hon på strålande humör. Vi har busat non stop, kollat på tv och haft de super mysigt. Tills hon nyss somnade i soffan efter Buffning, de funkar super bra. Och som sagt då får hon sova en stund på mage.
Så nu sitter jag här med mitt efterlängtade kaff. Mums!
Idag har vi inga planer, får ta dagen lite som den kommer. Men jag hoppas på några trevligheter, och en promenad trots blåst och snö yr.
Försöker hitta en matstol, vill gärna ha en nu, så vi slipper ha Penny i knät medans vi spelar kort/äter. Penny har sina egna spelkort (Jokrarna) haha, dom är hyfsat fuktskadade!
Vad skall ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!