Ba ba ba ba.. säger Penny. Mamma säger -Säg mamma! Penny svarar - BAA BAA. Pappas tjej!

Uppstigning vid 6:00, då Penny låg på mage och försökte ta sig upp på alla fyra men de gick inte riktigt. Hon pratade för fulla muggar. Hon sprang runt en massa i gåstolen och fick sig sin gröt. Sedan somnade hon om, och jag passade på och lägga mig jag med. Men jag somnade inte riktigt, när jag väl somnade vaknade jag en kvart senare av att Penny var klar vaken. Usch så trött jag blev, skulle aldrig ha lagt mig. Blir bara tröttare. Nu sover Penny igen, och jag kollar lite halvt på Unga mödrar. Finns så många unga föräldrar som är riktigt bra förälsrar, men dem i Unga mödrar ger unga föräldrar ett dåligt rykte. De röker inne, ser ut som de aldrig duschat och socialen ska ta deras barn hit och dit, de har det så stökigt hemma. Huvva. Visst finns de nån mamma som gör de bra i detta program, men man skulle vilja se mera. Man känner sig som en fantastisk bra mamma när man ser detta program. Att Penny kommer få en bra uppväxt, är inget snack om saken. Hon kommer bli för bortsämd både med kärlek och saker haha.
Idag har vi inga planer, förutom en promenad. Så vi får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Josse
2012-02-24 @ 10:19:18 URL: http://ekmannens.blogg.se/

Ja det är helt sanslöst vilka föräldrar som finns, men det gäller ju även äldre personer, inte bara ungdomarna.

Våra barn har det bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!