En god granne är vad jag är!

Penny busar med moster Sandra.
Kollade ut imorse och ser att de är sjukt mycket snö "- Fan och vi har skottvecka!" . Penny somnade för en stund den, hör att grannen är ute och skottar för fulla muggar. Jag be ger mig ut och tar tag i skyffeln och börjar skotta. Han säger "- Jaså du var sugen på att skotta idag!" Just när han säger de kommer jag på att de är en ny vecka och inte alls är våran tur. Jag svarar "- Ja, jag tänkte jag skulle hjälpa dig då de är så mycket snö ute idag!" haha. Kunde ju inte bara gå in för att de inte var vår skottvecka haha. Kanske vi får några plus i kanten som en god granne. Men fy vad tungt de var, gjorde rätt mycket. Men tillsslut gav jag upp och tackade för mig.
Ska ner på stan med Mariana. Kolla lite kläder och ta en fika. Vi hade tänkt att våldgästa Jessika men hon skulle på någon föräldra grupp så de blir nog inte av.
Fy vad jag vill ta körkort nu. Jag tror inte jag är så jäkla dålig, de är väl bara den där teorin som inte kommer sätta sig i mitt icke funkade plugghuvud! Men jag kommer inte ge mig. Måste gå nån kurs med David så jag får övningsköra med han, och sen är de bara att ta lektioner och allt som hör där till.
Men när ska man ha tid med detta? haha de vete tusan.
Hatar bussar, hade varit en sak om man bodde i stan och tog en buss dit man skulle och slippa byta bussar. Men nu ska vi ner på stan och de blir en buss, men hade vi villa fara på öppna ska man byta bussar, och har man barnvagnar så kanske de är fullt och man måste vänta på ny buss. Huvva säger jag bara.
Näe nu ska jag kolla på ett av mina favorit program och dricka kaffe.

Kourtney & Khloé i Miami

 


Kommentarer
Postat av: Jessika James
2012-02-28 @ 12:21:44 URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Ja attans att det inte var klockan 10 som jag trodde först :/ Hade ju planerat det ihop med sjukgymnasten :P Men aja. En annan dag hoppas jag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!