Fick allt lite sovmorgon.

I natt fick jag allt sova, och Penny. Somnnade vid 19 kanske, och vaknade till av att tutten åkt ut. Hon vaknade till vid 23 och fick mat. Sedan sov hon bra, fick dock springa till henne 3 gånger i natt kanske. Men jag somnade snabbt om, sen uppstigning vid 7. Skönt med sovmorgon haha.
Hoppas de vänder nu. Men fortfarande vill hon bara ha gröt och ingen mat. Men huvudsaken är att lilla P äter.
I söndags var vi på Busplaneten som sagt, och de är ju alltid lika trevligt för familjen att träffa vänner och ha de trevligt. Sedan tog vi oss en shopping runda, Penny fick sig en kepa. Dock var den lite liten. Men svårt att prova ut mössor och dylikt när bebisen sover i vagnen.
Åkte ut och käkade middag hos Farfar folke m.fl. Super trevligt och mysigt. Penny sprang runt i sin gåstol och charmade alla som vanligt. Vi glömde stolen, så idag har jag fått agera gåstol, en aning jobbigt vill jag lova. Helt slut. Hon vill inte ligga på golvet då hon inte tar sig någonstans, och sitta i pölen blir lite små tråkigt i längden. Moster Sandra och Mormor var här och lekta en stund med Penny. De var uppskattat. Fick jag vila min stackars kropp en stund.
Maten är slut här hemma, hoppas på att David kommer hem på enaste gången efter jobbet, så vi kan åka och handla jag är hungrig. Sen måste vi hämta gåstolen så busan får springa av sig lite.
Nu blir de att se unga mödrar som jag såg var på tv strax, först vila för lillan sover.
Oj vart lite allt i detta inlägg, hoppas ni fattar för jag orkar inte läsa igenom de jag skrivit :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!