Fyra år tillsammans.

Igår var vi på Nolia på loppis, hittade en lite mimmi mössa till Penny, men de var de ända. Sedan åkte jag och Penny hem till Mariana med familj. Busade medans pappa David tvättade bilen. Sedan drog vi alla + Farbror Eric och Helena på Eastern palace och år buffe. Super gott vill jag lova. Jag och David har varit tillsammans i 4 år, och våran årsdag var den 20, vilket vi totalt halde glömt bort då man ska hålla reda på en massa annat. Så vi firade den dagen igår med att äta ute som sagt och byta bil haha. En liten seat ibiza blev de, drar dubbelt så lite om inte mer. Blir bra för våran ekonomi. Dock var Saaben en mycket vacker bild i mina ögon och kommer sakna henne. Men vi hälsar lilla seat välkommen i familjen.
Jag la mig kl 22 igår, då ögonen gick i korss. David var uppe ett tag till och sprang fram och tillbaka till Penny som vaknade stup i kvarten. Hon har vaknat helatiden under natten säkert varje halvtimme, och som ni ser vad klockan är nu dryga 5 tiden!! Har sprungit som en tok från Penny och sedan tillbaka i sägen. Provade lägga henne i våran säng en stund men de var bara för roligt, så vi klev upp, Durasell kaninen springer i sin gåstol för fullt, medans jag ligger här och gör allt för att försöka hålla mig vaken haha. Vet inte vad de är som stör henne så att hon inte kan sova. Jobbigt för henne och för oss som inte får sova.
Skönt att de är helg och David kan hjälpa till, blir jobbigt i natt om Penny vaknar hela tiden och jag måste upp alla gånger ensamen. Idag ska vi på Busplaneten vid kl 12, sedan äta middag i Ersmark hos farfar Folke Extra farmor Anna-Lena och små farbröderna Hugo och Isak. Blir nog något super gott som alltid. Nu blir de att göra kaffe i mängder, och hoppas på att lilleskutt somnar snart efter allt spring, så jag hinner sova en stund innan vi ska på bus.

Kommentarer
Postat av: Josse
2012-02-26 @ 08:00:05 URL: http://ekmannens.blogg.se/

Jobbigt när de håller på så.

Edvin sov bra fram till fyra, sen tyckte han att det var dags att göra morgon.

Oskar var snäll och tog honom, då jag låg febrig i sängen.

Säger som du, tack och lov att det är helg!

Måtte våra barn vara snälla natten som kommer och hela veckan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!