Go kväll.

En trött mamma idag. Sov tre timmar i natt. Kunde inte somna, somnade vid 04:00 och vaknade 04:30 av att Penny ville ha mat.
Sen fick jag sova till 08:00 skulle jag tro klockan var. Näe man är så trött glömmer man bort att äta, kom på nu att jag knappt ätit idag. Men får kvälls fika mycket nu istället. Penny har varit super glad och nöjd hela dagen. Skönt de.
Maria och Sakarias kom förbi. Vi drog och storhandlade på Ica maxi. Fy fasen vad mat jag handlade så nu finns de mat hemma i mängder känns de som.
Och sen "- Tjejer, vad säger ni om en vinkväll nån gång? asså typ en sådär vinkväll!" haha.
De hoppas jag på framöver när Penny börjar sova bättre på kvällarna och inte vakna för mat. Köpte nu havrevälling, go natt välling... får de om de håller henne sovande. Sakarias kan somna klockan 20:00 på kvällen och inte vakna förens klockan 11:00 haha galet, och de är tack vara denna välling.
Näe nu blir de en kopp te tror jag och ligga på spikmattan framför tv.

Kommentarer
Postat av: Mariana
2012-02-01 @ 20:39:40 URL: http://marianasorlin.blogg.se/

Tack själv för igår. :) Vi får styra upp en träff snart igen. :) Didde dricker Nestles God Natt välling nu. & vilken skillnad det blivit i kombo med eget rum & säng. Han äter kl 19 sen vaknar han mellan 01-06 för ett mål till. :) Underbara unge, eller är det vällingen som gör underverk på våra små. Jag hoppas den kommer funka för er också. :) KramKram

Postat av: catharina
2012-02-01 @ 23:20:06 URL: http://catharinaolsson.blogg.se/

började tidigt med välling eftersom han sov så kasst på nätterna ovh ja godnattvällingen den var bra den och nu kör vi med fullkorns havrevälling och det är super ch de håller sig mätta och sover en hel natt oftast hela tiden :)

JAAA vin kväll vore kanon skoj :-)

Postat av: Josse / ZillyChili
2012-02-02 @ 08:29:27 URL: http://ekmannens.blogg.se/

Har börjat med sån välling till Edvin, men inte fasen sover han hela nätter för det. Hade också stora förhoppnningar om det =(

Postat av: Madde
2012-02-02 @ 14:49:06 URL: http://karlekskrypet.blogg.se/

En lavemangspip? Hur ofta behövde ni använda den då? Jag kan väl inte bara trycka in den i lillrumpan när han är ledsen, elle? :S



Söt liten tös du har föresten ;) Värsta goo´gumma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!