God morgon.

Idag är en riktig seg dag.
Super trött idag, hoppas de vänder snart. Penny är förkyld och kan knappt andas med nappen. Så hon snarkar på rätt bra, sen vaknade hon upp vid 3 och var vaken till 4. Matade henne lite och sen fick jag henne till slut att somna. Uppe vid kl 7, sen somnade Penny efter massa lek och mat. Och jag somnade även, dock blev jag inte alls piggare utan snarare tvärt om.
En massa kaffe blev de men inget biter på min trötthet. Trist att vara så här trött när de är fint väder. Men ut ska vi iallfall. Fick hem massa kläder till Penny idag, 2 hello kitty dressar, 2 hängselbyxor ett par jeans och en hummel dress. Skönt, men de är lite stora så hon kan inte ha allt än, men hello kitty dressarna kan hon minsan ha.
Marie skulle komma förbi, de var nere på ikea i helgen och köpte en matstol till Penny och lite annat.  Skönt så Penny kan sitta vid matbordet medans vi äter och hon själv.
Har nyss städat och hängt en massa tvätt, nu vila lite innan Marie kommer.

Kommentarer
Postat av: Jessika James
2012-02-29 @ 15:28:55 URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Alwa-Lii är också förkyld. Eller snorig pga tänder. Hela näsan blir ju täppt på natten å hon vaknar av å till. Sjukt drygt! Men får väl hoppas att tänderna tittar ut snart :)

Visst hakar ni på till busis på fredag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!