God morgon.

Vi har prövat på en ny teknik. Penny var så över trött igår, så vi la henne på magen i soffan och buffade henne i rumpan medans hon myste med snutten. Och hon somnade. Provade samma sak nyss då hon blev trött igen efter att ha varit uppe och busat i gåstolen. Och hon somnade jätte snabbt igen. Såg ett klipp när jag vart gravid, med Maria när Sakarias var liten plutt. Anna Wahlgren visar hur man söver i vagnen på bästa sätt och sen har hon en bebis liggandes på ett bord på magen. Och hon buffar på rätt bra och håller mer ungens huvud m.m. Gjorde som henne, dock inte buffade så kraftigt, Jag hade hela handen öppen och buffa i takt och höll inte ner huvudet. Var lite svårt att buffa med ena handen och stryka henne på huvudet med den andra haha. Så jag buffade bara och de gjorde att hon somnade på två röda. buffade så pass att hon gungar lite och de var de bästa. Kul att hitta nått nytt som funkar. Att inte alltid söva i famnen, eller sittandes med henne i famnem. Kul. Sen har jag aldrig Penny sovandes på magen i sängen, hon har nog aldrig somnat eller fått sova på magen. Men när hon ligger bredvid mig i soffan och jag har ögonen på henne får hon de efter buffningen. Mysigt att sitta vid datorn med en koppkaffe och höra hennes andning (snarkningar). Jag är så lycklig i min lilla familj. Händer nya saker varje dag, och ser framemot hennes alla framsteg. Längtar så mycket till sommaren, då vi får vara i solen och bada. Slippa storvagnen och bara ha sulkyn. Ska köpa en uvdress till lilla P så hon inte bränner sig i solen och massa härliga sol hattar haha. Längtar ♥

Kommentarer
Postat av: mamma
2012-02-17 @ 11:27:37

Hahaha de va kul,kom ihåg att de var så vi gjorde åtminsone med Sandra när ni var små, att jag inte tänkt på det.



Ha en trevlig helg så får vi ses framöver,då min rygg har pajat nu igen.



Kramar.

Postat av: Jessika James
2012-02-17 @ 21:30:47 URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

hahahaa men inte då :P

muppis ^^

De ska bli sååå mysigt i sommar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!