Heldag hos Farbror Eric och Helena.

I natt vaknade Penny hela tiden. Han bara lägga mig och nästan falla i sömn så vaknade hon, bara upp och hoppa och antingen mata eller stoppain tutte eller ta ut. Hon är så förkyld, hostig och snorig. Jobbigt för lill ♥. Men annars på dagrna är hon super pigg och glad. Dock är jag super trött. Tur de varit helg så jag fått sova nån timma på dagen. Somnade sittandes i soffan imorse de är nog ett tecken på att man är trött. Penny sover nu, men lär nog vakna titt som tätt i natt med. Hoppas då bara att hon sover någon längre stund på dagen så man får sig en power nap, nu när David drar på jobbet imorgon.
Idag när jag somnade vid 11 så tog David över och gick ut med Penny på en härlig promenad. När jag vaknade vid 13 tiden så gjorde vi oss klara och åkte ut till Farbror Eric och Helena. Jag och Helena kollade på bra många avsnitt från Unga mödrar Danmark haha. Spännande. Sen åt vi varmkrov och hade de mysigt.
Snabb handlade på Ica innan vi drog hem. Var hemma vid 21:30 kanske. Vart rätt sent men vad gör de när man har de trevligt.
Imorgon skulle Maria komma förbi och hämta sin bärsele som har varit här ett bra tag. Får se om hon och Sakarias stannar en stund och leker med oss eller om de måste iväg på en gång.
Annars har vi inga andra planer för morgon dagen. Hoppas på att de blir soligt så vi får vara ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!