Idag är de ingen vanlig dag för de är Pappa Davids födelsedag hurra hurra hurra!

Grattis ♥ på födelsedagen. Och stort grattis till Farbror Eric!

(Hittade ingen nyare och renare bild på David, haha)
Penny och jag är upp med tuppen, redan uppe kl 6. Nattvällingen funkade inte, dock så drack hon bara någon klunk då den smakade päckel enligt Penny.
Och att lura henne med ersättning blandat med nattvällingen funkade bara några klunkar de med, till hon förstog vad mamma hade gjort haha.
Men får hoppas hon vänjer sig. För jag vill sova längre, behöver sova haha. Hon vaknade rätt många gånger och ville ha tutten, mycket pruttar från denna dam. Förmodligen lite ont i magen ( Då inte av vällingen, hon var pruttig redan innan).
Nu ska jag göra kaffe, Penny springer runt i gårtolen för fullt.
Dagens morgon bilder.

Älskad.

Hon går under namnet tung tuggaren nu mera. Haha hon gör de hela tiden.
Haha, mitt i tuggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!