Kallllt!

Hade de inte varit så jäkla kallt, hade man kunna gått ut och njutit av detta underbara väder. Solen skiner som bara den. Älskade sol.
Idag är de kallt ute, eller de har de varit länge nu tycker ja.
Tänkte att vi skulle klä på Signe overallen och ta med oss henne ut på en liten promenad. Men mina täckbyxor är i förrådet och kan inte leta rätt på dem ensamen med barn och vovve. Näe så de blir att vara inne, och kanske ta oss en promenad senare ikväll.
Mina lår blir blå om jag går ut i denna kyla utan dem, hatar att frysa.
Gick ut på en promenad för någon dag sedan, och försökte få med Signe, men de går inte.. stackarn skakar sönder och tar man lös kopplet springer hon till dörren och vill in. Så de är ingen vinter hund, ut och göra av sig de är allt.
Men detta år har hon lyckas hålla sig smal trots ingen motion alls, förutom att vara med hennes hund kompisar och röja här inne.
De känns skönt iallfall så man slipper ha henne på en diet :).
Och en sak, är de så jävla kallt att kanalerna laggar på tv? kan inte kolla på tv idag. Blir galen. Bara hos mig eller är de så hos er andra också?
Har nu hittat kamera laddaren, så nu blir de mycket bilder i bloggen igen. Skönt, den var i resväskan i ett litet fack. Klart man inte tittar där :P.

Kommentarer
Postat av: Helena
2012-02-02 @ 15:14:49

Signfrid va ju jätteduktig när hon sov över hos oss, då kuta hon omkring som en idiot i skoterspåret. å inget täcke hade hon på sig då heller. Dock var de ju inte 20minus, men de va endå ganska kallt. Jag trodde faktiskt att hon skulle tokvägra, men tror hon blev lite eggad av fettybetty :) hihi :)

Postat av: eriika
2012-02-02 @ 15:23:05 URL: http://headtrips.blogg.se/

ahh tack för tipset :) men jag ha hittat en engelsk sida med amningsBHar i min och även större(!) storlekar så jag ska beställa hem därifrån tänkte jag :)



sjukt kallt idag! jag ha varit ute en sväng idag, men inge mer om jag fick bestämma ;P får väl se vem av jag och tobbe som "förlorar" gå-ut-med-hunden-fighten sen ;P

Postat av: Mariana
2012-02-02 @ 21:31:57 URL: http://marianasorlin.blogg.se/

Introducera god natt vällingen sakta men säkert, älskar hon gröten så borde det inte va nå problem. :) Om det nu inte är konsistensen hon ej gillar. :/ Svårt att veta när dom små krypen inte kan prata för sig. :P



Vi har också haft lite knas med tv-kanalerna idag. :S Kan kylan åstadkomma det?! Kram

Postat av: Madde
2012-02-03 @ 17:46:36 URL: http://karlekskrypet.blogg.se/

Ja jag tror jag ska testa det isf för ibland så vaknar han upp och tvär skriker av smärta och det kommer inte ut nån luft nånstans så kanske en pip gör susen :)

alla dessa droppar känns lite som att slänga iväg pengar, verkar ju inte bli någon effekt av det.



Ja lillplutten måste ha gips men det är bättre dom gör det nu när dom är som mjukast i skelett och leder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!