Kärlek och snöstorm.

Har sådan fin familj ♥




Fick denna fina ros av älsklingen.

Mamma och Andre kom med denna fina ram och bild ♥ Tusen tack.

Idag är de snöstorm. Inte plogat , så kan inte gå ut med Penny.
Skulle till BM på min super försenade efterkontroll, då jag varit sjuk och annat som kommit ivägen så har de inte blivit av. Men ska dit idag, men tar oss inte till bussen , med barnvagnen. Tur Mariana och hennes Steve kunde vara med Penny medans min undersökning och kör oss även dit. Underbara vänner. Ser dock inte på bilen att snön bara yr som fasen.


Kommentarer
Postat av: Marie
2012-02-15 @ 10:32:42

Vad gullig David är som kommer med blommor.Kul att kortet jag tog på er i julas blev så fint i rosa ram.Ha en fin dag så hörs vi.kram

Postat av: Nina Johansson
2012-02-15 @ 11:03:35 URL: http://ninakarolina.blogg.se/

Ja han är underbar. Ska dock skriva ut de på fotopapper, blir snyggare då.. men tills vidare får de vara :).

Postat av: Josse / ZillyChili
2012-02-15 @ 11:04:47 URL: http://ekmannens.blogg.se/

Jag fick ett mms av min sambo på ett gelehjärta =)

Så romantiska är vi i vår familj, haha!

Postat av: Josse / ZillyChili
2012-02-15 @ 11:17:38 URL: http://ekmannens.blogg.se/

Jag var nog inte nöjd med något särskilt på min kropp, bara inte så missnöjd som jag är idag.

Magen ser för JÄVLIG ut!

Ja, han ska vara glad för att han inte tog hem hjärtat, nu när jag ska gå ner i vikt =)

Du ser riktigt bra ut så jag tror knappast att du bara behövde vara nöjd med rumpan =)

Kroppen består av mer än rumpa och bröst, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!