lycklig men trött.

Jag jag Pennsy en alvedon och hon sov i 2 timmar. Skönt. Hon var super trött. Gör nog ont i munnen, men ser inga tänder, dock är de lite uppsvällt i underkäken, kanske är nått på gång? är en lite bula i mitten.
Malin skulle komma på besök så vi ska ut och möta henne vid bussen, så vi får oss en lite promenad idag. Trött men de går bra med massa godis och kaffe haha. Jag som skulle leva nyttigt. Men de funkar inte om man inte får sova. Får försöka gå ner mera senare när jag är pigg och orkar. Men huvudsaken jag inte går upp iallfall.
Penny pratar nu för fulla muggar, skriker och tjoar haha. Hon vart super pigg av hennes tupp lur . Nu ska jag busa med Pennsy, hon gör mig så otroligt lycklig och glad. Jag är så lyckligt lottad som har en sån underbar liten familj ♥

Kommentarer
Postat av: mamma
2012-02-24 @ 14:26:59

Va bra,tänkte säga att du skulle ge alvedon till natten o se om ni får sova,men jag hann inte...=)



Trevlig helg till er.



Kram modern

Postat av: Jessika James
2012-02-24 @ 17:18:21 URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Hahaa vart lite fel i skallen där ;P

Menade att du skulle ta med din boy ^^

men du fattade ju redan :D

Hoppas ni kommer!

Postat av: eriika
2012-02-24 @ 23:32:30 URL: http://headtrips.blogg.se/

ja man hinner knappt med :) näe förlossningsrädd skulle jag inte kalla det.. ungen måste ju ut nångång, men jag kan inte påstå att jag känner peppen på förlossningen:) jo de slutade med snitt med joliee.. haha näe vi vet inte, dom kunde inte se på RUL.. jag hade ju gärna vetat i förväg men nu fick de bli en överraskning ist, liite mer spännande så också :) den vilda babyn och billy the kid, kan bli ett radarpar ;)

Postat av: Jessika James
2012-02-25 @ 16:07:30 URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Yeeey då ses vi imorgon :)

Får se hur piggelinis min gubbe är då ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!