På bättrings väg.

Ingen feber idag, och bra mycket piggare. Dock sitter hostan i och snuvan. Men febern är borta, och de gör mig så jäkla glad.
Att få vara pigg gör en så glad. Nu hoppas vi att febern int kommer in i detta hus igen. Eller andra sjukdomar.
Blir att vara inne idag med, så man inte börjar göra för mycket förtidigt. Men är så sugen på en super lång promenad. Men de kanske blir morgon om vi är friska och inte får nått bakslag.
Jag är så dålig på att äta när jag är sjuk. Blir mest bara godis och lite cola eller liknande. Trodde jag hade gått upp i vikt med tanke på festandet som var i helgen och allt skräp man tryckt i sig. Men inte de, och de är skönt. Har fått i mig mat idag iallfall, och inte enbart nån godis och läsk.
Blev några bilder, då Penny är så glad idag. Sen hitta jag några bilder som är tagna för en vecka sen kanske.
Glad bebisen i babypölen.
Mums!
Busungen.
Skallror är popis!

Kommentarer
Postat av: mamma
2012-02-09 @ 17:14:00

Hej, fina bilder.

Bra att ni är på bättringsvägen,jag gurglar med salt vatten o tar kanjang,vill INTE bli sjuk =)



Kramar till er.

Postat av: Josse / ZillyChili
2012-02-10 @ 05:04:02 URL: http://ekmannens.blogg.se/

Haha, vilka härliga bilder! Vart har du fått tag på babypölen?

Postat av: Josse / ZillyChili
2012-02-10 @ 07:46:49 URL: http://ekmannens.blogg.se/

Edvin vaknar inte förrän på natten när jag har lagt honom på kvällen runt kl 19, inte vad jag har märkt i varje fall. Kan ju inte precis väcka honom =)

Men på morgonen kanske, innan han har vaknat riktigt... då ska jag nog prova.

Ja, vi lär bli läckerbitarna på beachen 2012! Eller inte jag, kroppen tog hårt av graviditeten så den är inte snygg hur mycket jag än går ner =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!