Penny pratar för fulla muggar!

Haha älskar denna bild, hennes min är oslagbar!
Igår började Penny prata. Annars har de bara kommit skrik och lite sånt. Du pratas de för fulla muggar. "-baba, baba, joowooiiw,gaga" mm. Imorse när David hade vart inne i hennes rum innan han drog på jobbet, och satte in tutten, väckte han sedan mig och meddelade att Penny var vaken. Hörde henne ligga och säga -" Baba,baaaaba,baaba baba" När jag kom sa hon " Mamaa" och sedan fortsatte hon säga " Baaaba baba" haha undra om hon sa mamma och pappa, och att hon ville vara med pappa idag haha.
Måste filmas idag en massa babyprat, så gulligt och roligt att man kan inte annat än att skratta åt henne ♥.
Nu skulle jag förövrig verkligen behöva hoppa in i duschen, då Penny delade med sig av halva grötskålen i mitt hår. Är som en riktigt bra hårspray i halva håret. Behöver en matstol nu haha, jobbigt med alla kramar Penny ska utdela när hon sitter i mitt knä och är full i gröt haha. Vet att jag har ett presentkort på Ikea på 500:- liggandes någonstans, men vart? Måste leta idag. Nu blir de vakna med the voice, mina trogna morgon vänner!

Kommentarer
Postat av: mamma
2012-02-20 @ 08:40:01

God möran.... titta på bigbrother iställe=)



Pussa lill gumman min från mommo.



Postat av: Jessika James
2012-02-20 @ 14:32:11 URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Haha fast fb är faktiskt riktigt bra.

Hade jag inte haft alla mamma grupper å så mkt bra folk på min fb från barnsben som man aldrig skulle haft kontakt med annars dååå har jag nog tagit bort den ;P Men sjukt bra när man undrar något. Får man alltid snabbt svar :)

fortfarande förkyld så ininorden =(

Alwa-Lii har klarat sig iallafall. Så det är skönt!

Ser väl om inte jag kan ta å friska till mig snart. DET hade varit en bra vardags present ;)

Synd vi missade buset, men det kommer fler gånger! Bättre å busa utan snor i näsan också...har jag hört ;)

Postat av: Lina
2012-02-20 @ 18:56:45 URL: http://www.linaslycka.se/

Men söt tjompa då! :D



Jaa de är super söta, är lite svag för de där halvtuffa men ändå barnsligt söta färgerna :)



Hoppas allt är bra med er! kram

Postat av: Malin y
2012-02-20 @ 21:53:33

Men gud vad hon växer. Kikar in på bloggen då och då för att läsa om hur ni har det. Plus för att kolla på lilla sötnosen då. :) Ha det gott.

Postat av: Josse
2012-02-21 @ 08:33:22 URL: http://ekmannens.blogg.se/

Vakna med the Voice är helt suveränt!!!

Kommer inte ihåg mitt sf mått men låg en bra bit över medelkurvan hela tiden så de trodde att jag hade en jättebebis... men det var sjuk mycket vatten istället =)

Bilden på min blogg är från vecka 31 så det var en bra bit kvar =)



Kom du ut på promenad? Inget kul att promenera i detta vädret men jag försöker tänka att det är bra för Edvin =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!