Snus!!!

utan snus försmäktar jag i denna lägenhet.
Ekomomin sätter stopp för snus inköpandet. Blir galen, sen är kaffet med slut. Tur jag fick mig nån kopp. Dricker sjukt mycket kaffe när jag inte har snus. RÄDD MIG!
Pengarna som finns kvar på kontot måste gå till Bensin och barnmat, måste prioritera. Usch vad man blir på dåligt humör när man inte får sitt nikotin, stör mig på allt. Speciellt dem i big brother huset. Kollar live och blir galen.
Nu blir de att storstäda så jag blir av mig lite dålig energi.

Kommentarer
Postat av: Josse
2012-02-21 @ 08:33:59 URL: http://ekmannens.blogg.se/

Underbara underbara snus... och kaffe =)

Postat av: catharina
2012-02-21 @ 10:36:13 URL: http://catharinaolsson.blogg.se/

haha då är vi två ;)

Postat av: Maria
2012-02-21 @ 18:41:53

Glöm nu inte bort att man får bb den 20:e :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!