Tröttast i stan.

Penny somnade bra och åt vällingen innan hon somnade. Sov sten hårt. Men nu vart Penny så förkyld ikväll, snoret bara rinner. Hon kunde inte suga på tutten för då kunde hon inte andas, och hade hon ingen tutte så vaknade hon av att hon ville ha den. Så de vart in och ut med tutten hela natten. Tills slut efter hundraelvatusen gångers springning fram och tillbaka, så la jag mig med henne i soffan. Vi sov där resten av morgonen. Så jag vaknade varje 15 min eller mer för att antingen ge tutten eller ta ut den. Nu sitter Penny i gåstolen, nyss käkat en portion med gröt. Hon ser jätte trött ut, men kan inte sluta gapa och skrika av glädje som stolen medför haha. Men blir snart sängen för henne igen, och då hoppas jag även på en power nap.
Helena du har smittas med din hosta och förkylning haha. Drygt. Man hinner inte vara frisk länge när de är vinter. Men lite förkylnings hosta och snuva hos Penny gör inget. Vi är iallafall pigga i vanliga fall så sjuk kan man inte säga att man är :). Nu blir de kaffe för mig och sen bus med Penny tills hon somnar.

Kommentarer
Postat av: Mikaela
2012-02-07 @ 10:29:19 URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Ja det stämmer bra att det va dig ja träffa ;) SJukt lik din dotter är dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!