Didriks familj på besök.

Didrik har lekt med Penny idag. Medans jag underhölls av Mariana & Steve haha.
Dem leker så bra ihop ♥ Längtar tills de flyttar så vi kan släppa hundarna och bebisarna lösa i deras trädgård som har staket runt, som en ända stor lekhage haha.
Vi käkade middag ihop och satt ute och myste i solen.
Dem hade nämligen visning av deras lägenhet, får hoppas ni får de ni vill ha för den och att de är många som visar intresse :).
Didde blir kittlad.
Hihi.
Hallon & blåbär = sant
Penny håller fast Bubben så han inte springer iväg.

Kommentarer
Postat av: Jessika - Jordgubbsdrömmar! ♥
2012-05-23 @ 23:41:15 URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Åhh jag vill också ha egen trädgård med gård runt. NU NU NU! Får hoppas på att vi får köpa den som jag vill ha ;) hihi!

Postat av: Jessika - Jordgubbsdrömmar! ♥
2012-05-23 @ 23:42:45 URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Och jag hoppas på att JAG ska börja sova bättre någon gång. Jävla irriterande när hela familjen sover å här sitter jag? =P

Hehe! Hoppas ni kan hänga på imorgon!

Btw måste ha vovve träff snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!