Äntligen.

Vi har haft en sådan underbar natt ÄNTLIGEN, haha.
Penny somnade i sin säng, men vaknade på natten, flyttade över henne till våran säng sedan sov hon tills morgonen.
Skönt. Jag vaknade dock av henne några gånger då hon tar så stor plats, fattar inte hur hon kan vrida sig så mycket. Låg med huvudet vid fotändan och sedan huvudet mot david och benen mot mig och sen ligger hon i kryläge haha. Man blir påsådant bra humör när hon sover om nätterna.
Dock vart de ändå en stressig morgon men de berodde helt på att jag är så glömsk. Näe vi väl var på bussen inser jag att jag glömt sköntväskan, skit. Men de löste sig de hade extra blöjor på lokalen. Lämnade Penny och skyndade mig till jobbet, när jag nästan var framme inser jag att jag glömt dator under vagnen som står utan för lokalen. Skit, fick springa tillbaka och hänta den, sen snabbt in på jobbet. Kom precis in genom dörren när klockan var 9. Fy fasen, var helt färdig när jag väl var framme. Men allt löser sig :).
Nu är de bestämt att vi flyttar till Ersboda, då mitt jobb är här, Pennys dagmamma och sen de flesta vännerna bor här. Kommer bli mindre stress, kommer hem 1 timma tidigare och får kliva upp en timma senare, slippa denna buss. Men snart ska jag börja plugga till körkortet ochövningsköra. Allt måste bara lugna sig :).

Kommentarer
Postat av: mamma
2012-11-05 @ 19:09:46 URL: http://pellegnillot.blogg.se

Vad bra att ni får sova.
Har ni hittat något att köpa eller hyra då?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!