God morgon.

Haha de är så typiskt.
Varje morgon har Penny varit super trött, inte vela kliva upp på morgonen, fått klä på henne alla kläder, lägga henne i vagnen och sen gå till bussen. Hon vaknar inte förens vi är i stan. Skönt.
Men nu när jag är ledig och tänkte "Fasen vad skönt de skulle vara med en sov morgon för både mig och Penny" Men blev de så, NEJ! haha. Penny skulle upp 6:20, var bara att kliva upp och koka kaffe och välkommna morgonen.
Men jag är inte speciellt trött, brukar inte vara de den dagen jag är ledig. De är som att när man får sova kan man inte, och när man inte får sova vill man inget hellre. Sjuk!
Idag ska jag ringa några samtal och hoppas på de bästa, sedan ska jag stor städa. Penny står just nu framför tv och dansar till Vakna med the voice haha. Hon böjer på knäna och putar ut med rumpan och skakar på rumpan, min lilla rump dansare.
Går väl sådär med att få iväg våran lägenhet, skulle helst vilja ha den såld nu. Vll ju så gärna flytta till våran nya.
Näe nu blir de att dansa lite med Penny och bara ha de mysigt.

Kommentarer
Postat av: mamma
2012-11-23 @ 17:55:38 URL: http://pellegnillot.blogg.se

Hej skulle gärna se Pennys dans =)

//Kramar

Postat av: Anette Merkel
2012-11-24 @ 12:17:31 URL: http://www.ninakarolina.blogg.se

Farmor skulle också vilja se dansande Penny!!Vi måste få till detta med Skype!Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!