Så trött.

Usch vad jag känner mig trött.
För mycket att göra, för mycket att tänka på, allt snurrar så man blir helt matt.
Hoppas att löser sig snart så man får ta de lite lugnt.
Skulle vilja ta in på hotell, ligga i ett badkar och bara ta de lugnt. Sedan hotellfrukost, finns de något bättre?
Men de får blir när man har tid och pengar.
Men Penny har de bra nu i alla fall, leker och tjoar hos dag mamman och busar tills hon somnar henne sedan sover hon hela nätterna. Super skönt.
Ledig imorgon, min städdag. Tvätta,skura m.m. Sen är de helg och då ska jag ta de lugnt. Längtar.
Ursäkta min dåliga uppdatatering, men finns ingen tid till bloggen nästan just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna
2012-11-22 @ 16:30:09

Kom till oss över en helg! Så kan ni leka hotell och jag leka med penny!:) haha

Postat av: Nina Johansson
2012-11-22 @ 16:58:26 URL: http://www.ninakarolina.blogg.se

Haha hade varit toppen :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!