Internationella Psoriasisdagen!

Idag är de som rubriken lyder, daaaa dammm daaa daaa!!

Internationella Psoriasisdagen

Vad ska jag förvänta mig? Är de stort att bergära en bukett med de allra finaste rosorna? eller en tårta med fläckar på kanske. Jaa nu hoppas jag ni alla tänker på mig och min psoriasis idag, nått poritivt ska de väl vara med att ha denna skit. haha. Så något förväntar jag mig allt haha.
 
Och för övrigt är vi hemma idag, Penny har varit vaken i stort sett hela natten. Sjukt jobbigt. Vet inte om de är hostan eller vad de är som har gjort att hon har bökat runt så. Hon ska bara ligga på min mage, vilket gör de svårt för mig att sova och inte minst att andas haha.
Och när hon sovit på mig ett tag försöker jag lägga henne i sin säng eller på sidan om mig, men jag misslyckas med uppdraget. Och får börja om igen, sjukt trött idag.
Penny med, så hade inte gått att lämna henne hos dagmamman, för då skulle man nog få ett samtal om att Penny orkar inte med tempot. Skulle nog bara gråta av tröttheten hela dagen.
Så vi är hemma igen.
Nu får de bli bättre så vi får jobba och hon får gå till dagmamman så man får in lite pengar.
Nu blir de en kanna med kaffe och hoppas på att man vaknar till ordentligt.
 
Just ja, igår vart vi allt mycket rädda. Davids mamma och Pennys kära farmor och Micke är på Hawaii, precis där tsunami skulle slå till som värst. De bor på hotellet precis på stranden och de var uppmanade att stanna på sitt rum som är på tredje våningen. Vilken tur att de inte vart en stor tsunami utan bara större vågor. Vi kollade live, man var super rädd där ett tag men allt gick bra som tur var. 
Näe nu blir de kaffe, och godis resterna från helgen, mums!
 

Kommentarer
Postat av: mamma
2012-10-29 @ 19:48:53 URL: http://pellegnillot.blogg.se

Hej gumman och ja....jag tänker på dig =)
Men jag hann inte förbi då jag var på vårdcentralen och gjorde en ny TIPPA utredning hos sjukgymnasten.
Är du hemma i morgon oxå?

Kramar till dig idag.

Labboooooooooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!