Nu så!

Penny har börjat sov en gång på dagen igen, så nu är hon frisk. Blir dagmamman imorgon för henne. När hon var som mest förkyld sov hon 3-4 gånger per dag. Så nu ska hon orka med tempot hos dagmamman. 
Nu håller vi tummarna för att vi får vara friska.
Jag har hostat som en jag vet inte vad i natt, fick lägga mig på soffan så jag inte skulle väcka upp Penny. Huvva, ska köpa nån riktigt hostmedicin orkar inte med detta, får ju så ont i magen och halsen. Sen att man sover som en kratta hjälper ju inte.
Hoppas de finns något bra recept fritt som kan hjälpa. Blir ju så mycket värre på kvällen/natten.
Penny ska få sova nu sina timmar sen blir de att dra och handla och städa upp vårat hem. Kanske svänger vi förbi ett lekland så Penny får springa av sig lite, men vi får se :).

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma
2012-10-14 @ 17:37:12 URL: http://dolphin.blogg.se

Jag kan rekommendera Noskapin, tycker jag fungerar riktigt bra.. I alla fall när man har rethosta :)

Postat av: stephanie
2012-10-15 @ 17:14:00 URL: http://smestory.blogspot.se

Det finns inga effektiva receptfria hostmediciner, ger enbart en placebo effekt och fungerar lika effektivt som vatten & honung. Mitt tips är att du ringer VC och ber att få recept på Cocilliana, den är suverän att ta till natten, håller hostan borta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!